Lukten av sommar


Ge mig värme, brunbrända ben, solnedgångar, mysiga grillkvällar och lukten av sommar.

Nu sitter jag i skolan och det bästa är att blogg.se har gjort om sin sida så nu kan jag äntligen det där med förinställdad inlägg. Idag tar de flesta studenten och har skolavslutning. Så när jag kommer hem blir det mammas goda traditionella jordgubbstårta. Jag kan inte fatta att min minsta lillasyster går ut femman. Det är på henne man ser att åren svisha förbi.Jag minns när man var liten och väntat på denna dagen. Jag saknar känslan av att få sommarlov. I år blir det bara massa plugg, flytt och åter plugg. Förhoppningsvis börjar jag på Moa Lärcentrum redan början av Augusti och då kommer jag ha fullt upp. Jag har tusen saker att göra men det ska bli skönt med midsommar nästa helg. Min älskade bror kommer ner och jag och Lisa har lånat min farmor och farfars stuga. Vi kommer ha det toppen! Sen av mest längtar jag till September. London, baby! Det kommer vara mitt sommarlov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback