På spanning efter en soffa . .

Det där med att hitta en soffa är inte lätt någonstans. Det finns hur många många fina som helst. Jag har spanat in på Mio, Ikea, Bergmans möbler osv. Jag drömmer om en riktig bamse soffa som hela tjocka släkten kan sitta ner på ;) Tyvärr får det dröja några år till. Jag kommer flytta till en lägenhet i framtiden. När vet jag inte riktigt men det ända jag vet att jag inte kommer ha världens största vardagsrum. Så jag är på jakt efter en tresittsoffa som man ligga i på både hållen och som har en härlig pall till som är flyttbar. Jag har tröttnat på Ektorp sofforna som annars är perfekt för små utrymmen. Jag har mer och mer fallit för den minsta Divan soffan.









Svårt att bestämma sig för vilken färg ;) Det lutar mot den översta. Jag har bestämt mig för att köpa en begagnad pga av att jag vet inte hur länge jag kommer stanna i Jönköping. Blocket is the shit! Tänk er en fårskinnsfilt vid gavlen och kurra upp med massa härliga vita kuddar. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback