Zlatan

Jag kan inte än annat älska den karln.


Jag har aldrig haft någon förbild i fotbollen trots jag själv varit en riktig fotbollsnörd men efter läst Zlatans bok har jag ändrat helt uppfattning om honom. Vilken humor, vilken talang. Helena kan skratta sig lycklig ;) Jag skrattade ibland så jag fick tårar. Jag kände igen mig en del i hans bok. Jag älskar människor som bjuder på sig själva. Människor som vågar sticka ut. Det är kul att se människor som har haft det tufft när de var små lyckas så något enormt. Jag älskar att läsa såna böcker och se såna filmer. Det bästa i boken var nog hans galna idéer och alla rackartyg han berättade om. Vad jag saknade Gävle tiderna när han berättade om Rosengården tiden. Precis så levde vi hos mamma. Trots all kriminalitet som förekom var det bästa tiden i mitt liv. Jag har nog aldrig haft så skoj som jag hade då. Allt gav verkligen kickar som Zlatan berättar.

Med detta säger jag God natt alla fina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback