Jackpott

Jag tror inte detta är sant. Jag tror någon där uppe gillar att jävlas med mig rejält ;) Det är tur att man kan skratta åt det. Idag började det med att min kvinna berättade att Spotlife har köpt upp Atlantis spa. Både hon och jag höll på att gå i taket. Jag är så less på alla rika Stockholmare som köper upp allt. Till min glädje kommer bara namnet ändrats och inte så mycket mer. Så vi kan köra på som vi har tänkt :) Sen ser jag detta. Clas Ohlson går ut och varnar för dessa vattenkokare. Vid enstaka incidenter har vattenkokarna överhettats. Vissa av dessa vattenkokare kan innehålla en felaktig komponent som innebär ett bristfälligt överhettningsskydd. Så nu måste jag lämna tillbaka min älskade lilla rosa pärla.

Är det någon som vet vart man kan köpa något liknade?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback