Sunday

Hej på er!
Jag sitter och lyssnar på Dannys lugna version av Amazing. Jag är nog hela i Sverige som inte höll på Loreen igår. Hennes låt var grymt bra. Hon har en röst som få men hennes framtränade får mig att vilja somna. Får hoppas det går vägen för henne. Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Jag är inget fan av Mello men det kan vara en mysig sällskapsgrej ;) Jag tycker det har börjat spåra ut totalt. Tacka gudarna för gamla godingarna på 80 talet. Abba. Jag har växt upp med dem. Det är mellodifestival för mig. Inte en technofjant som springer runt i gympaskor och kostym eller en människa som pratar om kärleken. Fråga mig inte varför jag tittar på skiten haha ;)

Men dessa däremot älskar jag. Kortkorta demin shorts. Jag tycker hela oufiten var väldigt fin för övrigt men i mitt fall så skulle en lång kavaj eller kofta på. Finns och köpa här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback