Mint gröna byxor

Jag är så grymt sugen på mintgröna byxor. När jag ser fina Annie bära upp dessa skapar det ett ha begär.

Jag har alltid älskat kläder och smink. Jag har ända sen jag var liten varit en riktig tjejig tjej men även lekt med bilar, lego och spelat fotboll och jag är tokig i co kart. Jag älskar att köra snabbt. Iallafall ett av det bästa jag visste var att leka med barbie med min killkompis Robin. Vi sydde kläder till och med till dem. Så kläder har alltid legat mig varmt om hjärtat. Men när jag blev sjuk för några årsen dog hela jag nästan. Jag tappade totalt bort mig själv och slutade bry mig. Från att vara en driven tjej som älskade gå sin egna väg gick jag totalt i väggen. När jag ser allt fint vill jag köra på och det tänker jag göra nu. För min älskade kärlek till kläder och ytligheter har kommit tillbaka. Jag älskar att klä upp mig och sminka mig. Samtidigt älskar jag att mysa. De senaste tre åren har varit mycket munkjacka, one pice, jeans, t-shirt och i för sig som min kille älskar ;) Men nu är min tid kommen. Nu när jag åker till Stockholm ska jag ta lite av mina spar pengar och unna mig en del. Det ska vara en riktig må bra helg! Tack världens bästa Maria för du drar med mig dit. Jag tok längtar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback