God morgon!

Förskyld är bara förnamnet. Samt att mitt ena ögat har svullnat och det rinner någon form av vatten hur det hela tiden. Det ser nästan ut som jag är hög haha ;) Stckars vovvarna som får se mig såhär. Jag läste på google. Jag är en riktig google tjej att man ska skölja ögat med ljummet vatten varannan timme och efter det ska det känns lite bättre.

När jag är tvungen att ha mina glasögon nu inser jag att jag måste köpa nya så det är bara att börja spara. Mina glasögon börjar sjunga på sista versen och det är inte konstigt efter snart sju år.



Något såna här är jag på jakt efter ;) Jag tycker de är så förbaskat snygga.


Bilderna är lånade ifrån google och den sista är på Mikael Persbrandt.

Jag är för lat att leta upp en bra bild men det jag vill säga att killar i glasögon är så snygga. Muma! Synd att J har perfekt syn haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback