Vardagsrumsbordet djunglen

När det gäller inrednign kan jag vara en riktig virrehöna ibland. Speciellt när jag sitter i det läget jag gör. Jag har ingen aning hur länge jag kommer bo kvar. Men ett nytt vardagsrumsbord kommer jag köpa eller rättare sagt få av min älskade man ;)


Detta gillar jag starkt men det är något med hjulen som gör att bordet känns inte helt rätt. Vitt högblankt ska det vara. Det är jag sten säker på.




Sen såg jag detta. Jag tyckte det var hundra gånger finare än det ovan men tyvärr tillverkas inte detta längre. Båda borden kommer ifrån Ikea.



Sen fick jag massa ideér när jag såg detta. Men det är lite för lågt i min smak. Jag vill gärna kunna äta framför tven ;)


Detta är också ett bord jag tittat på hur länge som helst. Tyvärr har det utgått. Jag får börja titta på blocket istället.



Detta är så himla fint. Jag blev totalt kär i det men saken är att jag redan börjat trötta på allt shabby chic. Lite här och där är fint men tänk och spilla på detta. Näe en investering ska mitt bord vara ;) Inga fler impulsköp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback