Kärlek

Idag har varit den mysigaste dagen på mycket länge. Jag har myst med fina Linda och hennes underbara son. Vi har varit ute på äventyr och jag har fått leka av mig. Allt ifrån bilar och fynda muggar. Jag låter några bilder tala om den sanna glädjen. Gud vad jag älskar ungar. Det är nästan som man blir sugen på en egen men det får vänta ett bra dag. Jag får "låna" Elias så länge ;)


 

 

 

Efter fyra timmars sömn inatt så är jag helt död efter idag haha påsarna syns på långa håll nu ;) Hoppas så in i bomben att jag får sova inatt. Linda. Jag saknar er redan!




Kommentarer
Linda jansson

Åh sötaste Lovisa. Vi saknar dig också. Du är så glad och mysig! Hoppas vi ses igen snart (måndag?) <3 massa kramar!



Ps. Du får låna Elias när du vill gumman... Hihi

2012-05-04 - 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback