Life


Jag blir så glad att solen skiner på än när man vaknar. Solen är verkligen ett lyckopiller ;) Nu tänkte jag sitta och plugga körkortsterio en stund. Jag ska reptera allt igen. Jag har haft körkortslektioner och gått på alla teriokurser. Jag behöver köra lite mer sen är jag så gott som klar. Jag har hållt på med det där kortet från och till i fem år nu. Mitt intyg gick precis ut så jag måste skaffa nytt. Anledningen till det inte blivit av är har sina anledningar och lite noll motivation. Jag har inte sett den riktiga anledningen för ha det samt det har varit mycket runt omkring mig. Men nu är tiden verkligen inne. Jag är ju för tusan 23 år. Jag måste ta tag i mitt liv. Att ha ett körkort är en av de bästa investeringarna. Jag älskar även att köra bil. Det kanske ni inte vet men jag är väldigt "killig" på den fronten. Jag älskar att köra fort och köra Co-kart är bland det bästa jag vet. Jag kom faktiskt trea en sommar bland alla tusen som körde. Jag älskar att köra mot killar som tror att de är bäst på allt. Det är så kul att ge dem en långnäsa när man vinner. Det ger en sådan adrenalin kick ;) Synd bara att co-kart är så dyrt annars hade jag kört det mer. Nu väntar jag på några hantverkar sen ska jag iväg till stan med Lisa och se balen. Lisas gulliga vän ska gå. Ha en fin dag alla! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback