Nike

Jag minns när jag skulle köpa dessa löparskor för första gången. Jag tyckte de var ful snygga eller rättare sagt jag försökte hitta en anledning till att inte börja träna. Efter att jag slutade spela fotboll som var min stora passion under åtta år. Fotboll var mitt liv under många år och när jag slutade så gav jag upp allt med löpning att göra. Men det var min bästa vän som fick mig att börja röra på mig igen och gå långa promenader. Tack hjärtat för du fick mig att ändra min livsstil ;)

 

Nu är det bästa köpet jag någonsin gjort. Jag älskar dem och det känns som man flyger fram när man springer eller går. Fast de har använts flitigt i snart ett år så är de fortfarande som nya. De är ett grymt fynd med. Jag fann de när de var nersatta med 50 %. Det gillas starkt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback