Sunday,


Idag är jag lite piggare. Jag har legat på soffan och haft dansfilmer maraton. Jag är helt kär i såna filmer. Man vill genast skaka ruuuuumpa ;) Jag har sån hem längtan nu så jag åker hem imon fast jag är sjuk. Om jag är som jag varit idag blir det tufft men jag tog ett eftermiddag tåg så jag kan sova tills det går samt att det inte är så mycket folk på tågen då. Jag vill hem och gosa mig upp i min killes famn där jag känner mig tryggast i hela världen eller mysa med min bästis, familj, vänner och vovvarna. Borta bra men hemma bäst, eller hur? ;) Näe men det gör ont i hjärtat att åka hem igen. Jag vill ta med mig mitt liv här i Gävle. Alla fina vänner som jag har här uppe, den goa dialekten, underbara staden, affärerna. Ja, allt vill jag trolla ner. Jag hatar att säga hejdå. Det är bland det värsta jag vet.

Nu ska jag njuta av den sista kvällen med min bror. Risk och Big Brother står på schemat och vi får se hur mycket jag orkar spela. Kram på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback