You are the number one

Tänk vad penicillin och 17 timmars sömn kan göra ;) Jag vaknade upp och kände igen mig själv förutom att jag ser ut som Rudolf haha Det ska firas med Ägg och bacon till frukost. Vädret är underbart så jag ska klä på mig rejält (så jag inte blir mer sjuk) och gå en liten promenad innan tåget går. Vet ni? Om en vecka firar jag och J 3 år ihop. Hej älskling jag vet att du läser min blogg ibland så jag berättar inte vad jag har för överaskning på gång ;) Jag minns våran tvårs dag så väl. Det är mest det romantiska någon kille gjort för mig. Jag låg på sjukhuset denna period och var allmänt borta men han överaskade mig på sjukhuset med en picknickkorg som han hade smugglat in. Min fina man hade stått i köket och bakat och gjort glutenfria baguetter. Jag vet vilket vilket dilema det är. Det kallar jag kärlek. Åh vad jag längtar tills nästa måndag. Det ska bli kul att se J´s min ;) Det finns inte ord för hur mycket jag älskar denna man ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback