060512 - Söndag

Synd att min fiskbensmun förstör bilden ;)

Hej på er! Det är en grymt trött Lovisa som skriver haha det ordet börjar bli rätt utjatat men denna vecka har varit mycket farandrade men samtidigt helt underbar. Jag mår som bäst när det är många bollar i luften. Jag har nyss kommit hem ifrån Stockholm. Synd bara att man var så jäkla trött. Det var kul att träffa söte lille Wille, Lillemor och Micke. Annars försöker jag hinna med allt. Som vanligt önskar jag mer timmar på dygnet ;) Det har snart gått en vecka sen jag kom upp till Gävle. Imon ska jag träffa underbara Linda samt jag har lovat att spela fotboll med hennes goa son. Sen åker jag till mormor och ska sova hos henne tills torsdag. Det ska bli underbart att få egentid med henne. Vi har massa skoj inplanerat ♥

Nu ska jag mysa min älskade bror och sen väntas sängen. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter min säng ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback