Why am I crying

Jag är så arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så kränkt, äcklad, förbannad, ledsen, listan kan göras lång. Jag vill inte prata om det här men jag hoppas lite bloggning ska få mig på andra tankar ;) Jag vill tipsa om världens mirakelkur för håret. Mandelolja.






För ett årsen tog sjukdomen över mitt hår. Titta i detta inlägg så får ni se hur håret tog skadad av alla mediciner. Sakta men säkert har det blivit starkare. Denna oljan är en riktig guds gåva för mitt hår. Finns och köpa på Apoteket för 54 kr.

Tada. Här har jag precis duschat men håret har blivit mycket starkare och växt något enormt tack vare Mandeloljan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback